ValiHeli ei ole internetikaubamaja vaid audio-video toodetele spetsialiseerunud kauplus-salongi peegeldus veebis. Seepärast ei paku me lihtsat viisi kaupa virtuaalsesse ostukorvi laduda vaid hoopis võimalust suhelda teemat valdavate inimestega, kes kuulavad ära teie vajadused ja võimalused ning teevad siis parima pakkumise arvestades teil juba olemasolevat audio-video tehnikat, teie kuulamisruumi suurust, kuju ja disaini ning loomulikult ka rahalisi võimalusi.
Erinevalt internetikaubamajadest on meil olemas salong, kus on võimalik oma silmaga näha ja kõrvaga kuulda paljusid tooteid, mille pimesi soetamine alati mõistlik ei ole. Peame siinkohal silmas sellist helitehnikat, nagu kodukinosüsteemid, kõlarid ja kõlarikomplektid, võimendid ning kõrvaklapid, kus oma maitsele ja kõrvale parima valiku tegemine eeldab mitme variandi vahel valimist ja võimalusel ka nende läbiproovimist.
* Saadate meile kirja aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
või helistate telefonil 53402492 ja edastate meile soovitud toote andmed.
Kirjadele vastame tööajal reeglina 1-2 tunni jooksul väljaarvatud juhud, kui toode pole hetkel laos ja selle võimaliku tarneaja väljaselgitamine võtab kauem aega.
Kui soovite, et kaup toimetataks teieni, siis palume lisada ka võimalikult täpse tarneaadressi.
* Edastate oma kaubasoovi kodulehelt läbi paremal allosas paikneva vestlusakna. Kui see ei näita staatust "Offline", siis saate reeglina vastuse oma päringule reaalajas.
* Tulete meie salongi. Viimane on soovitav, kui tunnete end tehnika valikul ebakindlalt või kui plaanis on suurema ja/või keerulisema komplekti soetamine või kui eelistate enne otsuse langetamist eri variante ise kuulata-vaadata.
Tellitud kaubad saab salongist kätte tööpäevadel salongi lahtioleku aegadel, eelneval kokkuleppel ka varem/hiljem või nädalavahetusel.
Neile, kes eelistavad kaubad kodus või kokkulepitud kohas kätte saada, toimetame need DPD, Smartposti, Cargobus'i, Venipaki vm. sobiva firma abil, lisandub vastava teenusepakkuja transporditasu.
Interneti teel toimunud müügi korral on ostjal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest tagastada see meile eeldusel, et toode on avamata originaalpakendis.
Kauba eest tasumiseks on 2 võimalust:
* meie poolt väljastatud arve alusel ülekandega Arratt OÜ kontole EE551010220108077019 SEB pangas (eelistatud moodus)
* sularahas kauba üleandmisel meie salongis
Kaardimakse võimalust me (veel) ei paku, kuna sedasi on meil võimalik kulusid ja seeläbi ka toodete hindu madalamal hoida.
Suuremate ostude finantseerimiseks on meie partneriteks 2 liisingfirmat, kelle abiga saate kiiresti, lihtsalt ja paindlike tingimustega järelmaksu taodelda:
Liisinglepingu vormistamisel lepingutasu ei ole ja oma teenust pakuvad nad nii eraisikutele kui ka ettevõtetele.
Teenusepakkujaks on Holm Bank AS. Krediidi kulukuse määr on 14,95% aastas järgmistel tingimustel: järelmaksu summa 1000€, sissemakse 100€, lepingu periood 6 kuud, intress aastas 9%, lepingutasu 30 €.
Lisainfo Liisi järelmaksu kohta nende kodulehel
Svea järelmaks
Lisainfo: http://sveajarelmaks.ee/
Kuna Swedpank lõpetas 2014 aasta alguses eraisikutele suunatud liisinguteenuse osutamise ära, siis seda liisinguvõimalust kasutada võimalik ei ole. Kõik varasemalt sõlmitud liisinglepingud kehivad aga muutumatul kujul edasi kuni lepingu lõpuni.
GARANTII:
Kõik meie pakutavad kaubad pärinevad kas otse ametlikelt maaletoojatelt, ametlikust distributsioonikanalist või on soetatud otse tootja käest ja seega on neil ka tootja või maaletoojate poolt pakutav, reeglina 2 aasta pikkune garantii, mida enamjaolt teostatakse nende olemasolul vastavate hoolduspartnerite poolt Eestis. Meie poolt väljastatud arvelt leiate konkreetse kauba hoolduspartneri kontaktandmed.
Erandid:
Yamaha Aventage-seeria ressiiverid - garantii 3 aastat!
Genelec aktiivkõlarid - garantii 2+2 aastat
Denon: garantii juriidilisest isikust ostjatele vaid 1 aastat
Для оформления документов требуются следующие данные:
* полное имя клиента;
* домашний адрес клиента (улица, город, ФИО, страна);
* номер паспорта клиента.
В инвойсе должны быть указаны данные покупателя, забирающего товар из магазина, и покупатель должен предъявить продавцу свой паспорт. Внимание! Инвойс не может быть оформлен на имя лица, имеющего вид на жительство или разрешение на работу в Эстонии, он предназначен только для туристов.
Global Blue TaxFree
Global Blue Tax Free — является самым простым и удобным способом покупки без НДС для покупателя, который не может вновь посетить наш магазин в течение трех месяцев. НДС возвращается сразу на границе при выезде с территории ЕС. Global Blue берет комиссионные, поэтому возвращаемая сумма не равна полной сумме НДС. При выезде за пределы ЕС, предъявите в пункте Global Blue Tax Free на границе ЕС квитанцию оформленную продавцом, после чего Вы сразу получаете обратно сумму, указанную в квитанции. Помните, что сумма выплачивается только тому человеку, который вывозит товар из страны и чье имя указано в квитанции.
http://www.globalblue.com/ru/customer-services/tax-free-shopping-in-estonia/